Müzik ve Film indirme yasağı, Mp3 indirmek yasakmı, Müzik ve Film indirmenin cezası, müzik mp3 film yükleyenlere ceza

Müzik ve Film indirme yasağı, Mp3 indirmek yasakmı, Müzik ve Film indirmenin cezası, müzik mp3 film yükleyenlere ceza

İnternetten müzik ve film indiren yandı
Müzik ve sinema sektörünü büyük maddi kayıplara uğratarak üretimin düşmesine neden olan, “internetten müzik ve film dosyası indirilmesine” sıkı takip ve cezai yaptırım getirilecek.

Kültür ve Turizm Bakanlığının 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’nda yapacağı değişiklikle, internetten “fikir hırsızlığına” karşı uyarı, idari para ve hapis cezasına kadar uzanan yaptırım hedefleniyor.

Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürü Abdurrahman Çelik, yapılması düşünülen yasal düzenlemeye ilişkin açıklamada, ilgi verirken, telif haklarının korunmasına ilişkin her türlü çalışmayı yaptıklarını ve son dönemde de çalışmalara hız verdiklerini söyledi.

“Denetim Komisyonu Başkan ve Üyelerine İkramiye Ödenmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” çıkardıklarını ifade eden Çelik, düzenleme çerçevesinde illerde görev yapan denetim komisyonu üyeleri ve emniyet görevlilerine belli bir miktarda para ödeneceğini kaydetti.

Çelik, daha önce böyle bir teşvik sisteminin bulunmadığını belirterek, “Operasyonda ele geçirilen ürün sayısıyla ilgili belli bir oranda polis ve denetim komisyonu yetkililerine ikramiye verilecek. Bu da bizim açımızdan, ‘fikir hırsızlığıyla’ mücadelede en önemli dama taşlarından biridir” dedi.

“KORSAN” YERİNE “FİKİR HIRSIZLIĞI”

“Korsan” yerine “fikir hırsızlığı” ifadesini kullanmaya özen gösterdiklerine işaret eden Abdurrahman Çelik, “Bundan sonra onların ismi hırsızdır. Çünkü nasıl ki bir hırsız herhangi bir ürünü bir yerden alıp satıyorsa, alan da suçlu, satan da suçludur” diye konuştu.

Çelik, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ve sektör temsilcilerinin katılımıyla 2 günlük bir çalışma yapıldığını kaydederek, toplantıda 5846 sayılı yasada yapılacak değişikliklerin ele alındığını, söz konusu değişiklikleri Ekim ayı sonuna yetiştirmeyi hedeflediklerini bildirdi.
İnternet üzerinden özellikle son 3 yıldır müzik ve film indirilmesinin artarak en üst seviyeye çıktığın vurgulayan Çelik, “işi ticarete dökenlerin” yanında, özellikle gençlerin bilinçsiz olarak bu eylemi yaptıklarını kaydetti. İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla bu tür müzik ve film dosyası kullanımında artış olduğunu dile getiren Çelik, müzik ve sinema sektöründe çok ciddi düzeyde maddi kayıpların olduğunu söyledi.
Abdurrahman Çelik, değişik ülkelerinde bu sorunun önüne geçilmesi için farklı yöntemlerin uygulandığını, ilgili yasa kapsamında bugüne kadar kullanıcılara herhangi bir sorumluluk getirilmediğini, sadece “ticari amaçla” bunları yayan ve satanlara ceza verildiğini anımsattı.

“BİRÇOK ÜLKEDE REKOR CEZALAR GELDİ”

Birçok ülkede bu suçu işleyenlere rekor cezalar geldiğine dikkati çeken Çelik, “Bizde de önümüzdeki dönemde belki de en radikal değişiklik bu olacak. Kullanıcılara ilk defa bazı cezai yaptırımlar gelecek” dedi.

Adalet Bakanlığı, Yargıtay ve ilgili meslek örgütleriyle bu uygulamanın ne şekilde yapılacağı konusunda görüşeceklerini ifade eden Çelik, yapılacak yasal düzenlemeyle ilgili şu bilgileri verdi:

“Hemen hemen diğer dünya ülkelerindekine yakın bir sistem olacak. Birkaç sefer uyarı, idari para cezası, ardından çok ısrarcı olunuyorsa hapis cezası verilebilir. Bunların hepsinin yapılma imkanı ve ihtimali var. Yine burada internet servis sağlayıcıların konumu, durumu çok önemli. Onlara da belli yaptırımlar getireceğiz. Servis sağlayıcılar, böylece bu bilgi paylaşımı konusunda daha dikkatli, hassas davranabilecek. Onlar üzerinden bazı mekanizmaları takip ettireceğiz. O takipler sonucunda bu kullanıcılarla ilgili yasal işlemi de yaptıracağız.

Eğer ilgili servis sağlayıcı kuralları yerine getirmiyorsa, ona cezai işlem uygulayacağız. Çünkü, bunun en önemli ayaklarından biri servis sağlayıcılar, arkasından da kullanıcılardır. Servis sağlayıcılara bugüne kadar herhangi bir cezai işlem uygulanmıyordu. Bundan sonraki süreçte ikisini de dikkatli bir süreç içine sokabilirsek tahmin ediyorum daha derli toplu olacaktır.”

ABD’de bu ceza mekanizması çalıştırıldıktan sonra ilk uyarıda yüzde 70 oranında başarı elde edildiğini belirten Çelik, “Orada müzik ve film dosyası indirenlere uyarı e-postası gitti. Sonra vatandaş konuya duyarlılık gösterdi ve yüzde 70 oranında bıçak gibi kesildi” diye konuştu.
Abdurrahman Çelik, kalan yüzde 30 oranındaki bölümle ilgili de yasal işlemler yapıldığını ifade ederek, “İnternetten müzik indiren bir Amerikalı öğrenciye 675 bin dolar ceza kesildi. Bizde de buna dikkat edilmesi gerekiyor. Bu yapıyı işletirsek başarılı olacağımıza inanıyorum” dedi.

AA

Yeni Haber ! için tıklayın

Korsan Müizk indirme Cezaları



Etiketler: , , , ,

Facebook'ta Paylaş Leave a CommentYorumRSS FeedSubscribe

Yorumlar
  1. Ali BOZKURT
    21 Ağustos 2009

    Merhaba, bence güzel bir uygulama ancak bu memlekette bu soruna kadar işsizlikten tutunda daha bir çok konuda sorunlar vardır. Acaba bu konular dururken insanlar işsiz veya yaşamlarını nasıl idame ettireceklerini kara kara düşünürlerken internetten indirilen müzik veya filmler çok daha önemli bir konumudur.İnsanlar heralde sinemalarda veya cd,dvd leri alıp ta film izleyecek refahta olsalar kimse film indireyim diye uğraşmaz kanısındayım. Giderler orjinallerini alırlar. Bence yaşayan halkı önce bu refaha nasıl kavuştururuz onu düşünmeli ve o yolda adımlar atılmalı.

    Saygılarımla…………

    Yorumlayın
  2. osman karaarslan
    22 Ağustos 2009

    bence haksızlık simdi siz türkiyede bilgisayar ve internet sektörünü bitirmeye calışıyorsunuz insanlar oraya reklamlarını verirken birsey yok biz indirince kötü ama 1 TLlik cd 8 Tl satarlarsa olacağı bu birde zaten video ve müzik biz internetten dinlerken bilgisayarımıza inmiyor mu sacma

    Yorumlayın
  3. Mehmet Yilmaz
    22 Ağustos 2009

    Bir parca Turkiye’den haberi olan herkes bilebilir ki “Amac uzum yemek degil, bagciyi dovmek”tir… Haberde de gectigi gibi hangi yonetmelik icin cikarildigina bakilirsa gorulebilir ki amac maaslarini dogru durust odemedikleri memurlara ek gelir saglamak icin sadece bir bahane…

    Ayrica korkacak ve cekinecekleri cikarirsaniz “yuzbinlerce” kullaniciya hangi cezayi, hangi mahkeme sureciyle verebilecekler? Once sansur geldi, simdi yildirma, bakalim daha neler gorecegiz?…

    Yorumlayın
  4. hüseyin
    22 Ağustos 2009

    bu uygulama yabancı dizi ve film indirmelerini içine alıyormu tam anlamış değilim yoksa yerli film dosyası ve MP3 müzik indirmelerine getirilen bir yasakmı konuya hakim olan varsa bilgi versin lütfen. saygılarımla…

    Yorumlayın
  5. Ali
    22 Ağustos 2009

    Ali Arkadaşım sonuna kadar destekçinim senin.Bıraktılar tüm sorunları sanki hepsine çözüm bulmuş gibi şimdi bunu halletmeye çalışıyorlar.Sen önce halkının evine giren hırsızı yakalamaya çalış,önce katledilen faili meçhulleri yakala.En yakın gündemimizdeki kafası kesilen genç kız arkadaşımızın katilini yakala.Bu mp3 konusuna gelene kadar halletmeniz gereken onca mesele varken uyutmayın artık memleketimin halkını sizler de uyanında görün etraftaki asıl hırsızları.Yazık ki cennet memleket ne hale döndü.Utanacak kadar bir duyguya sahipseniz sebep olduklarınıza utanın eyyy gündemi değiştirmeye çalışan siz saygı değer saygısızlar :)

    Yorumlayın
  6. MUSTAFA
    23 Ağustos 2009

    Film indirme yasağı derken acaba bu filmi netteki sitende yayınlamakta aynı suça
    giriyormu suç teşkil ediyormu bu sorumu cevaplarsanız memnun olurum.
    Saygılar

    Yorumlayın
  7. mehmet
    24 Ağustos 2009

    selamlar. arkadaşlar önce ucuz bilgisayar pazarlama modası çıkardılar. çünkü birilerinin iltişim sektöründen internet denen bi olaydan kişi başı en az 30 tl kazanması gerekiyordu. sonra tabiki internet moda oldu. ayda en az 50 tl den senede 600 tl gibi bir ücret alıyolar. aaa bi de ne 0 yasak bu yasak. birileri baktı pazar geniş ekmek var bi yerlerde, yaşasın ceza sisteminide bulduk oldu bizim gazoz işi dercesine milletin sırtına biniyolar. ama bize haktır dimi kardeşim kardeşim.gine eski zamanki gibi internet cafe moduna dönelim işimiz olunca gireriz. madem herşey yasak aşa yukarı ayda 50 tl vermeye gerek yok bitirelim abonelikleri onlar düşünsün. iranda bile ekmeğe zam yapınca fırınları yaktılar ama biz hala akılanamadık bende dahil.

    Yorumlayın
  8. murat
    25 Ağustos 2009

    acaba film izlemede yasaklanacak mı? Yani izlemekle indirmek aynı şeymi sayılacak merak ediyorum.

    Yorumlayın
  9. darin_zanyar
    25 Ağustos 2009

    ben bu yasağı hiç sevmedim… ya bu ülkede gençlere özel hiç bişey yok ya….inanın bi müziğimize karışmadıkları kalmıştı….o zaman orjinal albümleri 1 TL ye satında faydalanalım……

    Yorumlayın
  10. ROMAZ
    26 Ağustos 2009

    Satarlarmı aaaaaaaa satarlarsa sonra nasıl villa larda kosklerde oturcaklar sonra son model arabaları nasıl olcak yazık ıstedıgı gıbı tatıl ekmek elden su golden bır flim 8 tl bu sekılde sankı satabılecekler akıllılar mıllet ken aglıyor beee senın flımınemı dustulersen nasıl para kazanıyosun eee mıllette alt sınıflar onlarda faydalanıcakkı bu ısten bırılerının karnı doysun. tabı sızınkadar kımsenın karnı doymaz luks ıcınde halen aglıyorsunuz bee yazık yazık..yok korsanmıs yok hırsızmıs osaman sızın cektııgınız flımlerın cogu yurtdısından kopya lımler yapıyorsunuz yada tv programları o ne yandaslıkmı hade lenn herkes ıtıraz etsın bu olaya ozguruz ozguruz ıtıraz etme hakkımız vardır elbet…

    Yorumlayın
  11. cemre
    26 Ağustos 2009

    bir güzelim müziklerim vardı..şimdi onu da indiremeyeceğim..
    o zaman protesto baslayacak, sanmıyorum ınsanların orjinalleri satın alacağını..

    Yorumlayın
  12. yss
    26 Ağustos 2009

    tabi yasayı çıkaranların tuzu kuru oğlu kızı parayı basıp orjinal cd’sini alır peki bizim gibi halk ne yapacak kazandığı 3-5 kuruşu cd ye mi yatıracak!! önce maaşları arttırsınlar hayatı ucuzlatsınlar sonra bu tür işlerle uğraşsınlar!!!!

    Yorumlayın
  13. buse88
    27 Ağustos 2009

    arkadaşlar peki bu yasak ne zaman uygulanmaya baslıyacakmış?

    Yorumlayın
  14. adil
    27 Ağustos 2009

    selam bayanlar ms den tanışalım adil_sahin_38hotmail.com

    Yorumlayın
  15. cemre
    27 Ağustos 2009

    ne kadar yasak getirildi…
    mp3 indirmek yasak..youtube’a girmek yasak o yasak bu yasak…
    yasak koymadan önce halka sorsunlar..dinlesinler..

    Yorumlayın
  16. Uğurcan
    28 Ağustos 2009

    Bana Görede Büyük Haksızlık Çünkü Şarkıcı İnsanlar Bile İnternette Şarkılarını Paylaşıyorlar ve Ayrıca İnternetede Büyük Bir Sınır Getirdi Bu Yasaklar!:@

    Yorumlayın
  17. ogün
    28 Ağustos 2009

    KARDEŞLER TAMAM BUNLAR BOŞ VERİN PEKİ TÜM YABANCI VE TÜM ESKİ FİLMLERİNİ ORJİANLLER NEREDE OZAMN ONLARI PİYASAYA SÜRÜN BU İŞLER KAFA YORUCU YASAK SA YASAK KARDEŞİM PARAMILA ALCAKSAK İSTEDİĞİMİZİ ALMAYA HAKKIMIZ VAR

    Yorumlayın
  18. ogün
    28 Ağustos 2009

    Aslında o yönü söyleim de kafa yorucu neyse indirme yasak lanması film müzik camiasını en gelliyor kimse almıyor indrime yapıyolar bu yüzden yasak olanağı imkanı sunuldu şimdi bizim alma imkanımız yok diceniz belki izlem dinleme yasak olmucak ama elimizden geldiğ kadar orjianl müzik cd sini mp4 orjinal almaya çalışacğız izle dinle yasaklanmaz zaten nedeni izlerken dinerken takılır kapanır( V.B )

    Yorumlayın
  19. ogün
    28 Ağustos 2009

    sizlere tavsiyem yinede izlem yapmayınız o yüzden o nada el konabilir eğer böyle diceksek takılsada izlerse herkes olacağı budur arada izlenebilir o neyse

    Yorumlayın
  20. ogün
    28 Ağustos 2009

    Şimdi bilgisayara iş görüşümleri kayıp dosyaları uzaktan uzağa görüşmler var sadece bunlar birde olan biten basın ve haberleri öğrenmek istediklerimiz konular ( KALCAKTIR )

    Yorumlayın
  21. ogün
    28 Ağustos 2009

    BUNLARA KIZMANIZA GEREK YOK ŞİMDİ BİR ARKADIMIZ DEMİŞTİ TABİ NASIL LÜKS ARABAALR DAİRELER VİLLALR ALACAK ASLINDA ALK BUNLARI DİLE ETİRİR BU OLAY SEKTÖR YÖNÜNÜ KAPATIYOR DİYE VAR SAYILDI BUNLARI ZATEN İYİ ÇALIŞAN HERKES ALABİLİR KİMİNİN MİSAL VERİYORUM NORMAL EVLER ARABALR ALIRIZ İLERDE DAAH İYİLERİNDE ALIRIZ YETERKİ ÇALIŞ KAZAN İSTEDİĞİN AL ŞİMDİ DEMESİ KOLAY DİCENİZ BELKİDE SABIRLA AZMEDEN İNSAN NEFSİ YENMEYİDE BİLİR

    Yorumlayın
  22. HOCA73
    28 Ağustos 2009

    arkadaşalr bence film müzik indirmke suç değil.nasıl mı mesala sen bi kaset aldın onu arkadaşına verdin dinlemesi için ee bu adam suç mu işledi. bazı kişiler bu filmlerin orjinali almış ve başka insanlarla paylaşmak istiyor nerde hani suç.korsan dedikleri adamlar 2 tl ye film satabiliyorsa bizim bu ünlüller neden 2 tl değil de 8-10 tl cd çıkarıyor.birde ceza ne zman başlayacak acaba bilen var mı.indirme listem kabarık bari onları indirem:-)

    Yorumlayın
  23. Mert
    28 Ağustos 2009

    Tamam güzel bir uygulama ama bizim Ülkemizde halkın alım gücü çok düşük, kim istemezki orjinal ürünleri almayı, ama maliyetine göre çok yüksek fiyatlardan satıldığıda gözle görülür bir durumdur. gerçekçi rakamlarla satışa sunulsa bence problem kalmaz. Ama 50 krşluk Dvd ye 20Tl. istenirse bir film için halk malesef bu yollara başvurur. satın bakalım 2 veya 3 tl. den durumlar nasıl değişiyor. Bir müzk Cd sinin maliyeti ne kadardır size soruyorum? Birazcık olsun bu Ülkenin gerçeklerini görseler ne kadar güzel olacak.

    Yorumlayın
  24. Mert
    28 Ağustos 2009

    Bence esas hırsızlık; DVD ve CD sektörünü ele geçirip, milleti soymak için maliyeti belli olan bu ürünler için faiş fiyat uygulayanlar esas hırsız onlar. %1000 kar yapılmaz bu da düpe düz bence hırsızlıktır.

    Yorumlayın
  25. ömr
    29 Ağustos 2009

    Üretim düşüyomuş ondan mı binlerce sanatcı var bide üretim artırılacak daha önemli şeyler varken bunu mu düşünmüşler üretim olsun millet iş bulsun..

    Yorumlayın
  26. selim
    29 Ağustos 2009

    bu iş türkiyedemi arkadaşlar bunun aslını bulun ya lütfen

    Yorumlayın
  27. A.LATİF BOZKURT
    29 Ağustos 2009

    Yasaklar Cumhuriyetine döndük. Ali Bozkurt’un sözlerine aynen katılıyorum. Halkın huzurunu sabote eden hırsızlara, kapkaççılara, canilere mafyaya, rezil işlerle uğraşanlara ceza vermeyi beceremeyenler, kalın enseli kolaydan geçinen tuzu kuru kesimlerin haklarını aramaya çıkmışlar. Halkın büyük ekseriyeti açlık sınırında, bunların hakkını aramak yok. Ama bir asgari ücretlinin aylık kazancı kadar banyosuna para harcayan cüzdanı şişkinlerin hakkı için bu ne acelecilik. El insaf yahu! Size kim inanır? Siz önce evine akmek götüremeyen işçinin, esnafın ve iş bulamadığı için yuvası dağılan zavallıların durumuna çare bulun.

    Yorumlayın
  28. td01
    30 Ağustos 2009

    ewet yorum…insanlar ne durumda ne yaparlar ne yerler iş varmı yokmu çocukları nasıl okutuyor ya daha neler neler var.kalkmış ordan birileri karnı tok sırtı pek ensesi kalın yediği önünde yemediği arkasında oğlunu askere göndermez dedikya ensesi kalın arkadaşların işi gücü yok memleket huzur refah içinde bu kalmış bunuda hallettimi ab girecek madalya takacaklar.ulan senin milletin aç aç şu ramazanda insanlar iftara kuru ekmekle giriyor. asıl hırsız kim. memleketi ne hale soktunuz

    Yorumlayın
  29. HAROLA
    01 Eylül 2009

    ya arkadaslar sımdı ttnet muzık ttnet vıdeo felan var ordanda ındırmek yasakmı bılen varsa soylıyebılırmı.

    konuya gelelım bu yasa cıkaranın allah bın turlu belasını versın hırsızlık dıolar felan ama emınım kendılerıde ındırıyodur enayı degıl cunku onlar bız enayıyızya
    =son=

    bıde arkadaslar bı tavsıye ıp adresını bulup telefonunuzu bulup ordan adresınızı buluyolarmıs bulabılırsenız ıp yanıltıcı program veya ona benzer bısı bulursanız muzık sever genclere soyleyebılırmı

    saygılarımla…
    anti müzik yasagı
    :D

    Yorumlayın
  30. msbztrk
    01 Eylül 2009

    benim aklıma bişi takıldı netten çizgidizi(simpsons) de mi indirmek yasak?

    Yorumlayın
  31. furkan
    04 Eylül 2009

    bu yasanı kötüyanı yok sadece cep telefonlanı yüklüyora ama korsnlara ceza olablir bu sayanın kadırılmsını arz ederim …………..

    Yorumlayın
  32. oğuz
    04 Eylül 2009

    arkadaşlar bu kanun yürürlüğe ne zaman girecek.şimdi indirmeye devam edebilirmiyiz .bide ben geçen günlerde birkaçtane film indirdim .birşey olmz demi.cevap atarsanız sevinirim

    Yorumlayın
  33. HAROLA
    05 Eylül 2009

    bırakın bu desteklıyorum ayaklarını ya sonuna kadar ısyan gerekırse hapıste yatarız be sonunakadar devam mıllet butun ulkeyı hapsedemezler korkmayın sonuna kadar download bıde bız bu muzıklerı rar lasak sonra ınternete koysak bu rarları ındırsek o zaman mp3 ındırmıs olmayız buda demek oluyokı yasak bana ve yuce turk mılletıne sokmez :D
    ama yenı basladı bunlar daha ınternet kullanımını yasaklayıp sonrada pc kullanmayı yasaklıcaklar :D

    saygılarımla…

    ANTİ MÜZİK YASAĞI
    =SON=

    Yorumlayın
  34. bir dost
    05 Eylül 2009

    korsan ve internetten download yıllardır olmasına rağmen şarkıcılar trilyonlarca para kazanıyor her indirilen şarkı onlara albüm satışları konser gelirleri reklam teklifleri oyunculuk ve sunuculuk teklifleri olarak kat kat daha üstün bir miktarda geri geliyor ama bu yasağkla beraber kimse 10 lira verip albüm almaz çünkü herkes şarkıcılar gibi trilyonlar kazanmıyor Peki bunlar daha neyin peşindeler 10 larca araba ev villa yat gemi vb yetmiyormu

    Yorumlayın
  35. harun
    05 Eylül 2009

    merhabalar peki internet film ve mp3 yasak onu anladım ama film izlemek de ve herhangi bir siteden girip izleme olanığımızda mı yok artık izlemek yasak mı deilmi onu bilmiyorum bilginiz varsa haber edermisiniz…..

    Yorumlayın
  36. samet
    06 Eylül 2009

    Arkadaşlar ben ttnet aboneliğimi iptal ettirdim işimi internetcafede hallediyorum filmde satın almıyorum sizede tavsiye ediyorum aboneliklerimiziiptal edersek ttnet isyan edecektir sonraortada yasamasa kalmaz saygılarımla…

    Yorumlayın
  37. samet
    06 Eylül 2009

    harola kardeşim sana katılıyorum ozaman mp3 ve video uzantısını indirmiş olmayız güzel fikir ama kimse yasayı tam olarak bilmiyor…
    O yüzden ne yapacagımızı bilmiyoruz değilmi.
    Yasayı tam olarak bilen arkadaşlara duyrulur bizlerle paylaşırmısınız…

    Yorumlayın
  38. samet
    06 Eylül 2009

    hAA birde bu yasa ne zaman yürürlüğe girecek arkadaşlar…

    Yorumlayın
  39. metin
    07 Eylül 2009

    yasak çıkarsalar ne farkeder.tv kartı diye bir şey var.aç istediğin tv kanalı veya radyoyu kaydet.Biz Türkler sınır tanımayız yoksa Osmanlı İmparatorluğu’nun sınırları 3 kıtaya nasıl ulaşırdı!!!

    Yorumlayın
  40. hatice
    07 Eylül 2009

    Selm lar herkese ben başka birşeye dikkat çekmek istiyorum korsana bende karşıyım her şey yoluyla tordamıyla yapılsın kimsede madur olmasın.Ancak eger böyle bir yasa çıkarsa ortada başka bir durum var İnternet kullanıcılarına internet kullanma hakkı veriliyor 29 t.l den başlıyor ve devam ediyor. İyide bana sınırsız kullanma hakkıda verenler ki bunun fiyatıda aylık 89 t.l.Bu hakkı bana verirken bana neden demediniz sen bunu sınırsız alıyorsun ama ben sana yasakda getitririm ilerde diye bende ona göre alırdım Ozaman internet kullanıcılarının yapacagı bir şey var TÜKETİCİ HAKLARINI ARAMAK .ÇÜNKÜ BEDAVA KULLANMIYORUZ Kİ Yada internetleri kapatmak ama bunu yaparken bir iki kişi değil hep birlikde yapmak lazım bizde haklarımızı aramalıyız bütün kullanıcılara saygılar

    Yorumlayın
  41. KASIM
    07 Eylül 2009

    selam öncelikle müzik indirmeden veye film indirmeden internet başka nasıl eğlenceli bir hale gelebilir ki??? o zaman bu ülkedeki tüm internet saglayıcıları ve interneti kullanmanın ne anlamı kaldı ki zaten günden güne yasak geliyor. müzik indiriyoruz diye hırsız mı olunurmuş yaa!!! sen git önce milleti gasp eden hırsızın peşine düş, sömürgecinin peşine düş, daha nelerle karşılaşacağız bu hükümet olduğu sürece daha türk milletinin karşısına neler çıkaracaklar ne engeller koyacaklar.türkiyenin bitmez tükenmez yüzlerce sorunu varken yasak konulan konuya bakın sayın vatandaşlar. bide son olarak neymiş efendim sanatçılar ve film artistleri zarar ediyormuş çok az para kazanıyorlar sanki bi de bundan yakınıyorlar.

    Yorumlayın
  42. bloomberg
    07 Eylül 2009

    slm bende merak ediyorum ne zaman girecek devreye
    ben günde 2 3 tane film indiriyorum.
    yandık o zaman

    Yorumlayın
  43. hasan
    08 Eylül 2009

    bukadar işsiz varken kriz varken sanatcılarımı zengin edicez acaba türkiyede dengesiz para dagılımı var asgari ücrete yuzde 3 zamyapılıyo elektirige /10 on bunazıl iş ondan sonra bizim işsizlik paramızı kullanıyon ondan sorada ee insan kişilik haklarıymışşş ya bizim haklarımızızz ne oluyo bizim paralar ne oluyo acaba adilolunmalı sanatcılarda as halkı düşünsün biraz herkezin alım gücü olsa korsan diye bişe olmaz korsanla ugraş caklarına ulkeyı nasıl kalkındırız onu konuşsunlar eger yasa cıkarsa bundan sonra hiçbir sanatcı dinlemicem ve cd kaset almıcam sizide buna davet ediyom öyle yapında göreyim nasıl az para kazanılıyo sanatcılar bizim sayemizde para kazanıyo

    Yorumlayın
  44. Soner
    08 Eylül 2009

    Evet Bende Yasağın Ne Zaman Devreye Gireceğini Merak Ediyorum. Acaba Çok Eski Albümleri İndirmekte Yasakmı Plak kayıtlarını filan.

    Yorumlayın
  45. asiye
    08 Eylül 2009

    Sanki insanların parası varmış gibi ceza koyuyorlar bari Türkiye’nin ekonomik durumu düzeldikten sonra böyle bir uygulamaya geçseler.

    Yorumlayın
  46. rüştü
    08 Eylül 2009

    slm şahsen ben 45 yaşında tanıştım bu icatla kulanmayı bile dogru dürüs bilmiyom sadece kırk yıllık türküleri bulmaya calıştım onuda dinletmiyecekseniz ben yokum internette ben istesemde bu eski türküleri nerden bulurum selamlar

    Yorumlayın
  47. hatice
    09 Eylül 2009

    SANA KATILIYORUM HASAN ETKİYE TEPKİ NASIL OLUYORMUŞ GÖRSÜNLER BENCEDE KİMSE CD YADA KASET ALMAYASIN BEN CD YADA KASET ALMAK YERİNE SPORA GİTMEYİ TERCİH EDECEM EN AZINDAN SAGLIGIMI KORURUM ALSINLAR MÜZİKLERİNİ KENDİLERİ DİNLESİNLER ZATEN ELEKTİRİGEDE ZAM GELDİ TV DE AÇMAYACAM HABERLERİ DİNLERİM OKADAR

    Yorumlayın
  48. mehmet
    10 Eylül 2009

    haksızlık ama kaldırırlar merak etmeyin. hecklerler bosa durmuyor :D :D

    2 3 eylem yaparlar kaldırırlar :D

    Yorumlayın
  49. mehmet
    10 Eylül 2009

    peki ßişi sorcam ben suan terminatör 3 the redemption oyununu indiriyorum nerden bilecekler ßunun oyun olup olmadğını şimdi onlar film sanar :D

    Yorumlayın
  50. bora
    15 Eylül 2009

    abonliğimi iptal ederiz olur biter.onlar düşünsün artık.

    Yorumlayın
  51. doğan
    16 Eylül 2009

    bir yıl önce bitane film izlemiştim adını vermeye gerek yok 3 tl ye almıştım bu aralar o filmin orjinaline rastladım 59,90 dı hadi 10 tl falan olsa alınır da
    59,90 tamammıyla haksızlık yuh başka bişey demiyorum

    Yorumlayın
  52. yok
    19 Eylül 2009

    bence cok sacma bi kural yani ben sarkı dinlemek istiyorum ve yasak geliyor gidip albümmü alıcam yani ben o albümün hepsini dinlemek istemiyorm içinden bi yada iki şarkı dinlemek istiyorum neden boş yere para harcıcamki ya cok sacma bisey uygulamaya gecilmesini istemiyorm gecilirsede sikayette bulunucam

    Yorumlayın
  53. NİCK
    20 Eylül 2009

    ne saçma iş ya bende mzik indirirdim ama oda yok sımdı

    Yorumlayın
  54. M.K
    02 Ekim 2009

    bulur bi inceliği hilesi ama çok saçma o zmn netin anlamı tek iletişim oluyo iletişim için de artık tel kullanılıyo yeterince saçma olmuş

    Yorumlayın
  55. pan1k
    03 Ekim 2009

    bu yasagı getirdiler ama daha çok zarar görecekler eminim herkez kapattıracak int baglantılarını müzik olmadıktan sonra hiç kimsenin bağlantıyla işi olmaz die düşünüyrum

    Yorumlayın
  56. berat
    05 Ekim 2009

    bence haksızlık simdi siz türkiyede bilgisayar ve internet sektörünü bitirmeye calışıyorsunuz insanlar oraya reklamlarını verirken birsey yok biz indirince kötü ama 1 TLlik cd 8 Tl satarlarsa olacağı bu birde zaten video ve müzik biz internetten dinlerken bilgisayarımıza inmiyor mu sacma

    Yorumlayın
  57. naci
    08 Ekim 2009

    bencede çok saçma internetten filim indirmek yasak müzik indirmek yasak peki ne olcak sonu şimdide msn paralıya geçiyomuş ne kaldı geriğe ben verecem 29 tl internete o yetmedi bide msn para vercem olurmu böyle bir şey halkı resmen soyuyuyolar diyorum

    Yorumlayın
  58. hikmet
    08 Ekim 2009

    acaba sormak lazım internetten film müzik indirme yasaklandığı zaman kopya film müzik satanların işine yaramazmı bence bu yasadan onlar karlı çıkar

    Yorumlayın
  59. Yusuf
    11 Ekim 2009

    Önce bağlantı sorununa çare bulsunlar. Yıllardır boş yere sabit ücret veriyoruz. Kullanmadığımız telefonun parası için bir şey yapmıyorlar indirdiklerimizle uğraşıyorlar. Dünyada rekor cezaymış… Dünyada kaplumpağa hızında internete kim bu kadar para alıyor?

    Yorumlayın
  60. kaoss
    09 Kasım 2009

    Fransa takip edilemez diye yasayı onaylamadı…Yani takip imkanı cok zor……
    Tamamen yasa korkutma amaclı…Neyse
    Zaten yakında akp dısında diger sitelere yasak gelecegi icin dusunmeyın bulursanız site yasaklanmamıs ındırırsınız….Akp demokrasısı bu :)
    Kultur bakanı avrupada amerekida soyle boyle diyor atıp tutuyor tek taraflı…
    Sen once sunları duzeltte ondan sonra kıyasla

    1 Dunyanın en pahalı ve en yavas ınternetını
    2 İsine gore demokrasi deyip sonra siteleri yasaklamayı sanamı kaldı zararlı ise bırak ailesi halletsin..Hos onuda beceremıyorsunuz ya yabancı ip yada vtunnel yıne gırılıyor..
    3 Gelir duzeyımızı aclık sınırının altından kurtarda bizde orjinal alalım
    Millettin yarısından fazlası aclık sınırının altında maas alıyor bizi avrupa
    ile kıyaslıyor :) Emekliyede 1 Dvd Fiyatı zam yapsan :) Yaptıgı zamla Dvd nın
    kapagını alamazsın…

    Birde sizi cektiginiz dosyadan bulamazlar sadece girdiginiz site uzerınden takip edebilirler oda cok zor ama Bızım Kultur Bakanımız dunyanın en iyi ve hızlı internetını bıze sagladıgı gıbı bunuda hemen bulur…:)))

    Yorumlayın
  61. ashley jennette
    04 Ocak 2010

    haksizliiiik! biz her sarki icin gidip CDsini mi alcaz? peki limewire’den ucretsiz indirebilir miyiz?(cezasiz) Insallah indiriliyordur yoksa gidip birilerinin agzini burnunu dagitcam!!!

    Yorumlayın
  62. ali
    07 Ocak 2010

    müzik indirme yasağı en zaman başlıyor

    Yorumlayın
  63. hakan
    20 Ocak 2010

    youtube yasak,müzik indirme yasak film indirme yasak EEEEE BEN NİYE ADSL İÇİN YADA İNTERNET İÇİN PARA ÖDÜYORUM? TEK SEÇENEK KALIYOR İNTERNETİDE TELEFONUDA KAPATALIM AYDA 60 TL TELEKOMA ÖDEMEKTEN KURTULALIM.

    Yorumlayın
  64. mustafa
    25 Ocak 2010

    adsl kapatalım olsun bitsin ayda 50 tl vermekten kurtulurum walla
    hakan arkadaşın dedigi gibi
    o yasak bu yasak ben neden internet kullanıyorum ki cokk sacma:)

    Yorumlayın
  65. jn_kazuya
    01 Şubat 2010

    Arkadaşlar aziz nesil bosuna dememis sizin memlekette eşek yok mu? diye. Görunen Biz tam bir eşegiz ya biz ondan olsa gerek bizim yularimizdan habire cekiyorlar en onemlisi biz herseyi çabuk unutan bir milletiz gun gelir bu yasagada alisiriz ve kabuleniriz kimsede adsl kapatmaz .. Keske Eşek olmadigimizi anlatabilsek keske hep beraber hareket edebilsek ..

    Bu konuda birlikte hareket etmek isteyen olursa ben varim sadece laflarda kalmayip guzel bir site acalim ve turkiye capinda buyuk bir boykot hazirlayalim…

    Yorumlayın
  66. volkan
    10 Mart 2010

    bence bunu filim müzik indir mek adi bir suç tur yani hırsızlık tan başka bi şey değildir alamıyosan git kirala 1.5 tl ye ama işine gelmiyo kimsenin

    Yorumlayın
  67. ramazan aslan
    25 Mart 2010

    herşeye para yetmez ki (eset,media player,nero,vb)zaten windows orjinal sürümü bile pahalı
    bir de indirme yasağından bahsediyorlar tabi kendi paraları çok olduğu için keyifleri yerinde hayat çok pahalı param olsa zaten yasağa gerek yok gider parayı bastırır orjinal cd dvd alırım

    Yorumlayın
  68. ozcan
    08 Eylül 2010

    Olması gereken bu geçimini bu işle yapan sanat insaları var onların emeğinin çalınması büyük suç

    Yorumlayın
  69. yuwo
    21 Şubat 2011

    Esas parayı kazananlar şarkıcı yada artistler değil ki plak şirketleridir
    Yani o film cdlerini çoğaltıp satanlar en fazla kazanandır.
    Şarkıcılar konserlerden artistlerde yapımcılardan para kazanıyorlar
    Cd alıp satma işi cd üreticilerinindir.Artık bu gibi firmalar insanlar için
    bilginin sanatın görselliğin hapishane memurlarıdır.
    Müzik yada film bunlar insanlar için yapılıyor şahıslar için değil

    Yorumlayın
Yorum Yazın »
İsminiz
E Posta Adresiniz
Yorumunuz
Uyarı: Konu ile alakasız, küfür ve hakaret içeren yazılarınız onaylanmayacaktır. Hakaretin boyutuna göre, hak sahibi tarafının mahkemeye başvurma hakkı sağladığınızı unutmayın