Pınar ve Yağmurun bebekleri, Pınar altuğ, Bebek resimleri, Bebeklerinini fotoğrafları

İşte Pınar ve Yağmurun Bebekleri

İşte Pınar ve Yağmurun Bebekleri

İŞTE SU BEBEK!.. PINAR ALTUĞ-YAĞMUR ATACAN ÇİFTİNİN DÜN DÜNYAYA GELEN BEBEKLERİNİN İLK FOTOĞRAFI BASINA DAĞITILDI!..

28/1/2009 16:11

Dün sağlıklı bir doğumla dünyaya gelen Pınar Altuğ-Yağmur Atacan çiftinin ilk bebekleri Su Atacan’ın ilk fotoğrafı basına dağıtıldı…

Yağmur’un “bana benziyor” dediği Minik Su’ya uzun ömürler diliyoruz



Facebook'ta Paylaş Leave a CommentYorumRSS FeedSubscribe

Yorumlar
  1. gül şahin
    29 Ocak 2009

    çok güzel bi bebek şeker şey yerim ben seni !!!!!!

    Yorumlayın
  2. gamze şahin
    29 Ocak 2009

    ayyy yerim ben seni yha ne kadar da tatlı aynı annesine benziyor su gibi ömrü olsun insallahhh …..

    Yorumlayın
  3. aslı
    29 Ocak 2009

    ayy çok güzel yerim onu sağlıklı büyür inşallah

    Yorumlayın
  4. melis
    29 Ocak 2009

    ayy çok tatlı yerim ben onuuu:)

    Yorumlayın
  5. Gamze
    29 Ocak 2009

    çok tatlı inşallah sağlıklı,sıhhatli,başarılı ve mutlu olur…

    Yorumlayın
  6. elinda
    29 Ocak 2009

    cok tatlı pıbkı annesi ve babası gibi allah analı babalı büyütsün amin…

    Yorumlayın
  7. burcu
    29 Ocak 2009

    ayyy çoq seker ya inşş sağlıklı büyür su gibi ömrü olsn annesinede bnzio aama daha çok babası bncem … xD

    Yorumlayın
  8. esra
    29 Ocak 2009

    ayyyyyyyyy çok tatlı ve şirin bir bebek inşallah annesi gibi güler yüzlü olur pınar altuğ bu arada sizi çok beğeniyorum çok tatlı bir hanımsınız annelik size yakıştı

    Yorumlayın
  9. ipek
    29 Ocak 2009

    [i] umarım hersey Guzel OLurr…=)[/i]

    Yorumlayın
  10. seda
    30 Ocak 2009

    allah analı baalı büyütsün
    tebrikler

    Yorumlayın
  11. aslıhan
    30 Ocak 2009

    çok güzel bir bebek allah nazardan saklasın.allah analı babalı büyütsün tebrikler

    Yorumlayın
  12. esra
    30 Ocak 2009

    slm ben tokattan esra ALLAH anneli babalı büyütsün çok sağlıklı gözüküyor tebrikler kiss mee

    Yorumlayın
  13. ahmet
    30 Ocak 2009

    napıyorsun bebek sen çok tatlısın,tatlığın beelli oluyo bana bıraktı 8 yaşında ahmet hakan büyünce alırım diyo annesi gibi güzel olsun diyo yiğenim tokattan slm

    Yorumlayın
  14. esra
    30 Ocak 2009

    napıyorsun bebek sen çok tatlısın,tatlığın beelli oluyo bana bıraktı 8 yaşında ahmet hakan büyünce alırım diyo annesi gibi güzel olsun diyo yiğenim tokattan slm

    Yorumlayın
  15. akile
    31 Ocak 2009

    çok tatlı bir kızınız olmuş.maşallah nazar deymesin

    Yorumlayın
  16. ebru
    31 Ocak 2009

    su bebek hoşgeldin bizim dünyamıza umarım ve dilerim ki allahtan ömrün boyunca gülümsersin bayyyyyyyyyyyyyyyyyy

    Yorumlayın
  17. sümeyra
    31 Ocak 2009

    pınarı ve yamuru çok seviyom ve onları tetlı kızı suyuda çok seviyurum onlar birbirine çok yakışıyolar onların hiç ayrılmamalarını istiyorum
    ve onları görmeyi çok istiyorum kızına maşalla sizleri çok seviyorum adresimi veriyorum **** **** ** ******* ****** ***** **

    Yorumlayın
  18. jasmin
    31 Ocak 2009

    hayırlı olsun pınar hanım haberde dediginiz gibi 3 günde kilo vermişsiniz sırrını benimlede beylasırsan seviniri hoş geldin su bebek

    Yorumlayın
  19. akile
    01 Şubat 2009

    Pınar abla seni ve yağmur abiyi çok seviyorum.allah analı babalı büyütsün.Çok güzel işallah bahtıda güzel olur.

    Yorumlayın
  20. EDA ERGİN
    01 Şubat 2009

    çok tatlı bir bebek allah ananlı babalı büyütsün bir ömür boyu mutluluklar.

    Yorumlayın
  21. hicran
    03 Şubat 2009

    gerçektende çok tatlı allah analı babalı büyütsün

    Yorumlayın
  22. ırmak
    04 Şubat 2009

    ayyy çok şeker yaaaaaaa yerim ben seni aşkımmm benim

    Yorumlayın
  23. esra
    04 Şubat 2009

    ayy allah analı babalı buyutsun..
    ben zaten yagmur atacanı cook sevıyorum pınar altuguda..
    bebeklerıyle hayat boyu mutluluklar
    onları cok sevıyorum!

    Yorumlayın
  24. ezgi
    07 Şubat 2009

    cok tatliii yaaaaaaaaa SU GIBI ÖMRÜN OLSUN ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN öptüm seni tatli bebis

    Yorumlayın
  25. fatma
    08 Şubat 2009

    öncelikle yağmur abi ve pınar abla sizi tebrik ederim ya çok talı bi bebeğiniz var yerim seni ya tıbkı babası helede dudakları bukadarmı benzemek olur ya allah uzun ömürler versin

    Yorumlayın
  26. onurcan
    08 Şubat 2009

    çok tatlı bi bebek ya yerim seni

    Yorumlayın
  27. yelda
    08 Şubat 2009

    cok seker masallah

    Yorumlayın
  28. yelda
    08 Şubat 2009

    tam goremedım ama neyse

    Yorumlayın
  29. esma
    09 Şubat 2009

    mrb nasılsın*

    Yorumlayın
  30. esma
    09 Şubat 2009

    erkek sevgilim var m?

    Yorumlayın
  31. esma
    09 Şubat 2009

    sgol

    Yorumlayın
  32. aslınur
    09 Şubat 2009

    çok güzelmiş dorusu güle güle büyütün

    Yorumlayın
  33. ilknur
    14 Şubat 2009

    okuycanızı sanmasamda ildefa yorum yazıyorum gerçekten çok tatlı her bebek gibi annelik çok zor olsada güzel duygu bende anne oldumdan biliyorum.alah analı babalı büyütsün hoşcakalın

    Yorumlayın
  34. sultan
    24 Şubat 2009

    cok tatlı bişey bu cok farklı bı duygu rabbım herkese nasip etsın

    Yorumlayın
  35. özlem
    23 Nisan 2009

    cok seker masallah :):):):):)

    Yorumlayın
  36. ece
    25 Nisan 2009

    pınar abla ben 9yaşıma yeni gircem
    myısın2sindedoğumgünüm olcak
    biliyormusun sun 3gidiyorum
    bunu işten gelerek söylüyorumm benim hayran oldumuz kişiler siz ve gülbenergen
    benimbabam behçethastaıyna yakalndı
    bunualırmısınız bimem ama işalah sizi gürürüm nnnnnnnnnnnnüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüttttttttttttttttttttfen ulaşın bana size sadece abla diyebilirmicim
    su bebeyi yerime öp atacan abiye selam bbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy ece sevgilerim

    Yorumlayın
  37. ezgi
    25 Nisan 2009

    merhabe pınar abla ben ezgi seni çok seviyorum su bebek çok tatlı allah analı babalı büyütsün hep mutlu olun biliyormusun ben hep seni kendime örnek aldım inşallah benimde evlenince senin ailen gibi ailem olur seni çoooook seviyorum birtanem hı bide suyun doğumu beni çok etkiledi ablaaam biraz öncede kardeşim göndermiş ikimiz seni çok öpüyoruz bay

    Yorumlayın
  38. ezgi
    25 Nisan 2009

    pınar abla selam ben 18 yaşımdayım ve seni küçüklüğümden beri hep kendime örnek aldım ha ablacım bu kardeşimin adresi benimkinden olmuyoda seni çok seviyorum kızının ömrü inşallah su gibi uzun olur inşallah benimde evlenince senin gibi mutlu ailem olur allah sizi hep mutlu etsin bitanem seni çok ama çok öpüyorum keke bize cevap yazsan yağmur abiyide unutmayalım onuda çok öpüyorum bay

    Yorumlayın
  39. ece
    25 Nisan 2009

    pınar abla en altan 2 inci olan ben diyeride ablam benim altım daki ablamnütfen cevap yazın bay ece özkan

    Yorumlayın
  40. enes
    12 Mayıs 2009

    pınar atacan çiftine ömür boyu mutluluklar bebeginizde cok tatlı bayıldım valla allahım yuvanızdan saglık mutluluk ve huzur eksik etmesin tabi bütün herkesinde aranıza yeni katılan su bebegi ve sizi cok seviyorum sevgilerimle

    Yorumlayın
  41. İBRAHİM BİLBAY
    06 Ağustos 2009

    ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN hep mutlu olmanız dilegiyle

    Yorumlayın
  42. özge
    02 Eylül 2009

    allah analı babalı buyutsun.mutluluklarrrrrrrrrrrrrrr

    Yorumlayın
  43. hanife
    06 Eylül 2009

    paınar ablacım bebgınız cok tatlı 2nıze yakısyor alah analı babalı buyutsun öptum kibbbb

    Yorumlayın
  44. belgin
    07 Ekim 2009

    su bebek ck tatli ve sirin bir bebek

    Yorumlayın
  45. umut
    15 Ocak 2010

    waLLah pınnar hanım daha qüzel amam cocukDa qüzeL aLLag ßæqışLasın annesine

    Yorumlayın
  46. büşra
    11 Ağustos 2010

    çok tatlı ne kadar güzel allah anne ve babasına bağışlasın bir ömür mutluluklar dilerim

    Yorumlayın
Yorum Yazın »
İsminiz
E Posta Adresiniz
Yorumunuz
Uyarı: Konu ile alakasız, küfür ve hakaret içeren yazılarınız onaylanmayacaktır. Hakaretin boyutuna göre, hak sahibi tarafının mahkemeye başvurma hakkı sağladığınızı unutmayın