Asansörde Bıçaklanarak Öldürüldü, Pendik Lisesi Öğrencisi, Esra Celepkulu

Pendik Lisesi Öğrencisi Esra Celepkulu (17) Oturduğu Binanın Asansöründe Bıçaklı Saldırıya Uğradı.

Pendik Lisesi öğrencisi Esra Celepkulu (17) oturduğu binanın asansöründe bıçaklı saldırıya uğradı. Ağır yaralı olarak Kartal Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan Celepkulu hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre olay dün saat 14:00 sıralarında oturduğu Uydu Kent Yenişehir Mahallesi Temiz Işık Sitesi’nin asansöründe meydana geldi. Okuldan çıktıktan sonra evine dönen Esra Celepkulu, asansöre bindiği sırada bir kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Vücuduna aldığı dört bıçak darbesiyle ağır yaralanan lise öğrencisi olduğu yere yığıldı. Yaralı olarak dakikalarca asansörde bekleyen genç kız gürültüyü duyarak asansöre bakan komşusu tarafından farkedilerek önce sağlık ocağına daha sonra da Kartal Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü. Geç müdahale edilen ve aşırı kan kaybeden Esra Celepkulu hemen ameliyata alındı. 25 ünite kan verilen ve yaklaşık 3 saat süren ameliyattan sonra yoğun bakım ünitesine alınan Celepkulu yaşam mücadelesini kaybetti.

Kızlarının hayatını kaybettiğini duyan baba Cemalettin ve anne Leyla Celepkulu hastane bahçesinde sinir krizleri geçirdi. Acil servis önünde fenalaşarak yere yığılan baba sedyeye konularak hastaneye götürüldü. Hastane önünde bekleyen Esra’nın sınıf arkadaşları da uzun süre bir birlerine sarılarak gözyaşı döktü. Genç kızın cesedi kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.

Olaydan sonra Pendik İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan zanlının yakalanması için çalışma başlattı. Kimliği belirlenen zanlının aynı mahallede oturduğu ve Esra Celepkulu’na arkadaşlık teklifinde bulunan ancak red cevabı alan bir kişi olduğu belirtildi.

-“GELİNCİĞİMİ NEREYE GÖTÜRÜYORLAR?”-

Kızının cenzesi Adli Tıp Kurumu’na gönderilirken arkasından, “Gelinciğim babanın elinden bir şey gelmiyor. Seni nereye götürüyorlar” diyerek uzun süre ağlayan babayı yakınları güçlükle sakinleştirdi. Ayakta durmakta güçlük çeken baba arkadaşları tarafından araca bindirilerek götürüldü.

Saldırıyı gerçekleştirdiği iddia edilen ve kaçarak izini kaybettiren Sezai K.’nın Esra Celepkulu’nu yaklaşık 2 yıldır tehdit ettiği öğrenildi. İddiaya göre Sezai K. Facebook’ta Esra’nın bir arkadaşını bularak takip yeni adresini belirledi. Esra’nın oturduğu sitenin güvenlik görevlisini de takibe alan Sezai K. güvenlik görevlisinin izinli olduğu günü belirledi. Esra’nın okuldan dönüş saatini öğrenen Sezai K., saldırıyı gerçekleştirmek için uygun zamanı bekledi. Okuldan döndükten sonra oturduğu binanın asansörüne binen genç kız, bir anda karşısında Sezai K.’yı görünce bağırmaya başladı. Genç çığlık seslerini duyarak asansöre koşan komşuları kanlar içindeki kızı alarak yakındaki bir sağlık ocağına götürdü. Aşırı kan kaybettiği belirlenen kız daha sonra Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Ameliyata alınan genç kız kurtarılamadı.

ÖLÜM TEHDİTLERİ ALINCA ADRESİNİ DEĞİŞTİRDİ

Esra, Sezai K.’dan cep telefonuna gelen tehdit mesajları üzerine durumu babası Cemalettin Celepkulu’na anlattığı ortaya çıktı. Durum değerlendirmesi yapan baba yanına kardeşini ve bazı akrabalarını alarak Sezai K.’yı uyardı. Kızının peşini bırakmasını isteyen babanın, zanlı Sezai K.’nin “Esra artık benim kız kardeşim sayılır. Bundan sonra rahatsız etmeyeceğime söz veriyorum” şeklinde söz aldığı öğrenildi.

Kadıköy Belediyesi’nde Hesap İşleri Müdürlüğü’nde görevli baba Cemalettin Celepkulu’nun kızının cep telefonlarına gelen tehdit mesajları üzerine adreslerini değiştirdiği belirtildi. Kızını korumak için Kartal Soğanlık’ta bulunan evini kiraya vererek Pendik Kurtköy’deki güvenliği bulunan bir siteye taşınan baba Cemallettin Celepkulu kızının ölümüne engel olamadı.

-SINIF ARKADAŞLARI ŞAŞKIN-

Pendik Lisesi’ne bir yıl önce kaydını yaptırdığı öğrenilen Esra Celepkulu’nun sınıf arkadaşları olay duyunca gözyaşlarını tutamadı. 1 gün önce birlikte oldukları arkadaşlarının öldüğüne inanamadıklarını belirten arkadaşları “O sınıfta çok uyumlu bir kişiydi. Öldüğüne inanmıyoruz. Sanki şimdi kapıyı açıp gelecekmiş gibi geliyor. Hepimizle çok iyi anlaşırdı” diye konuştu.



Etiketler: , ,

Facebook'ta Paylaş Leave a CommentYorumRSS FeedSubscribe

Yorumlar
  1. karizma001
    22 Şubat 2009

    ohhh iii olmuş . Çocugun arkadaşlık teklifini kabul etmessen böle olur,hiçde üzülümorum, benımde arkadaşlık teklifimi red etse bende bıçaklarım….. Ne diyelim tahtalı köyü boytlamışsın güzelimm…

    Yorumlayın
  2. salk
    22 Şubat 2009

    sen salakmısın kısın sevgilisi vardı hem oo kı burda oturuyoo ne kadar salaksın

    Yorumlayın
  3. JuSt_LeT_Go
    22 Şubat 2009

    Ben hayatımda bu kadar sadist bir kimlik, Vahşi bir kişilik ne duydum nede gördüm.Böyle bir olayı tasvip etmek onaylamak bile insanlıktan çıkmak demekdir!

    Yorumlayın
  4. esmerr
    22 Şubat 2009

    sen nsl bi insansın ya ohh ii olms diosun bi sezai de sensin anlasılan.Allah korsun senn cevrendekileri…Hem öle her arkadaslık teklifi edenle çıksaydık nolrdu acaba…

    Yorumlayın
  5. off
    22 Şubat 2009

    yanii ne kadar kötüü bişeyy annesi babası 17 yaşında kızını topraga verdiler oo kıs bisim burda oturuyoduu ben çok üzüldüm kıs gazeteci olucakmış bide:(

    Yorumlayın
  6. gronik
    22 Şubat 2009

    yha sen manyakmıısın nedemek oh ii olmuş yhaa bu dünyada bi tek erkekler mi var onlar ne istiosa yapmak zorundamıyız kız istemiosa zorlamı olcak yha ancak böle düşünenler akılsız gerizekalı insanlardır…

    Yorumlayın
  7. sema
    22 Şubat 2009

    salakmısın lan sen sizin gibiler yüzünden gencecik kızların hayatı kararıyo
    aynı şey senin bacına yapılsada bunu dermiydin aceba zavallı kız sizin gibi caniler yüzünden öldü gerçi zavallı olan o kız değil senin gibi düşünenler

    Yorumlayın
  8. sema
    22 Şubat 2009

    karizmaymış heh dikkat ette çizilmesin

    Yorumlayın
  9. gronik
    22 Şubat 2009

    yha bölelerine hapis cezası falan yetmez asıcaksın ki akılları başlarına gelsin diğerlerinede ibret olsun …

    Yorumlayın
  10. ......................
    23 Şubat 2009

    lan halsiyetsiz onursuz sen bir müslümansın sen bir insansın dimi allah okadar büyyükki aynı durumu bacının başına geitirir o zman dersin oh iyi olmuş diye seni sırf bu şekilde düşünüyosun diye sallandırmak lazımya,

    Yorumlayın
  11. sercan
    23 Şubat 2009

    lan o bnm arkadşım lan sen kimsin ki ohh diosunn hassiyetsiz köpek sizin gibilerin topunu varyaa……

    Yorumlayın
  12. asabi
    23 Şubat 2009

    o ilk yorumu yapan ***** söylüyorm adi herif ailesini görmedin mi televizyonda hem ailesi insan gibi konuşmuş çocukla daha ne uzatıyo gidip kızı öldürüyo Allah bunu yapanında bunu tasdikliyeninde belasını versin

    Yorumlayın
  13. asabi
    23 Şubat 2009

    ilk yorumu yapan karizma sen bir **** ****sun

    Yorumlayın
  14. mrv
    23 Şubat 2009

    lan karizma001 senin karızmana s…yım aynı şey senin anana bacına yapılsa yine oh mu diyecen zekası gerii senin gibi vahşi sapıklar yüzünden gencecik insanlarımızı kaybediyoruzzz

    Yorumlayın
  15. cht
    23 Şubat 2009

    L** **** coıcugu senın allh belanı versın ole dıosan karizma01

    Yorumlayın
  16. Pendik lisesi
    23 Şubat 2009

    Senin Allah belanı versin.dilerim daha beter acılar görürsün.böyle bi olay karşısında hiç kimse haddini bilmeden konuşmasın.biz esranın arkasından konuşanın dilini koparırız.esranın canını alanın canını alırız…

    Yorumlayın
  17. rüya
    23 Şubat 2009

    ulan karizmamısın nesin sen nsıl bir insansın ya ..böyle bir insn görmedim ben..sokaktaki it bile senin kadar bencil ve düşüncesiz olamaz..Sezainin yaptığı ayrı bir vicdansızlık senin yaptığın ayrı bir vicdanszlık ne farkın var sezaiden..hayatta bir şeye iyi olmuş derken seninde hayatta değer verdiğin insanlar olduğunu heran herşeyin onlarında başına gelebileceğini düşünerek konuş..sendeki nasl vicdan ya ..nasıl bir mide..en iyisinden en kötüsüne her insan evladının moralini bozacak böyle bir olay karşısında nasıl böyle iğrenç bir şekilde konuşabiliyorsun anlamıyorum..insanlığından utan..sana beddua ederdim ama hayatta değer verdiğim insanlar var onlarında başına gelebileceğini düşünerek susuyorum..Allah görüyo ya..önemli olan yapmak değil niyet..senin niyetin ve fikrin buysa yatıcak yerin yok!bunları söyledikten sonra gece rahat rahat uyuyorsan şaşarım..aksi taktirde akıl hastasısındır..

    Yorumlayın
  18. Ahmet Günday
    24 Şubat 2009

    karizma001 inşallah senin kız kardeşine annene de böyle yaparlar ancak ozaman anlarsın.öldürmek çözüm olsaydı senin gibileri öldürmekle başlardım merak etme..ayrıca sizin gibileri adam edicez bi gün..

    Yorumlayın
  19. burcu
    24 Şubat 2009

    ben tanımıyorum ama gerçekten çok üzüldüm allah rahmet eylesn. o çocuqun ve onun gbileirnde allah cezasını versn

    Yorumlayın
  20. lardi
    24 Şubat 2009

    ay çok üzüldüm insan bile boyle

    Yorumlayın
  21. dljkklsj
    24 Şubat 2009

    o.cocuguuu karızma! o kız bizim arkadsımızdıı!hangi insan ölmeyi hakeder? eger ölmeyi hakeden varsa oda arkadısımızı öldüren katil ve senin zihniyetinde olanlardır!

    Yorumlayın
  22. umut
    25 Şubat 2009

    karizma ne içim konusuyorsun seninde bacına birisi aynısını yapsa iyimi olacak adam ol adam gbi konus ben 9 senemi cezaevine verdim ama kimsenin ne namusuna nede bacısına baktım…hak ettiğim değerlerde cezamı yattım

    Yorumlayın
  23. umut
    25 Şubat 2009

    benim msn aresim ralliciumut023@htmail.com karizma kardes yerse alır eklersin numaramda 0535 414 64 40 esranın hakkında konusrken düzgün konus …

    Yorumlayın
  24. ŞERİFE
    25 Şubat 2009

    karizma bul beni yoksa ben seni bulucaaam o zaman daha fena olur..sonra senin de arkandan ooohhh iyi olmuş derler bak

    Yorumlayın
  25. ............................................................
    25 Şubat 2009

    yazık ya bn bile kız olarak korkuym dısarı cıkmaya bi erkek arkadaşım olmasına allah onun cezasını versn

    Yorumlayın
  26. umut
    25 Şubat 2009

    slm arkadaslar esra ile ilgili facebokta bi video var seyretnek isteyen ekler beni kib bb
    adresim yukarda yazılı

    Yorumlayın
  27. oktay
    26 Şubat 2009

    ulan vicdansız karizma sen nasıl bir insansın hiç mi allahtan korkun yok senin erkeklik sandığın bu hareket korkaklıktan başka bi şey deil.senin gibi aşalık herifler yüzünden bu dünya yaşanmaz hale geldi.allahın dan bul ve bunu yapan o köpekte allahından bulsun.

    Yorumlayın
  28. tayfun
    26 Şubat 2009

    bıçaklayan insan değil hayvan

    Yorumlayın
  29. enes emre
    26 Şubat 2009

    ya bana bak karizmamısın nesin ne demek iyi olmuş kız illa kabul edecek diye bi şey yok hem sen zaten böyle konuştuktan sonra hiç bi kız seni istemezde zaten öldürene laf söyleyeceğine kıza oh olmuş diyosun senin gibi erkek ve erkekler olmaz olsun esrayada allahtan rahmet diliyorum ailseine sabırlar hepimizn başı sağolsun mekanı cennet olsun melekler korusun

    Yorumlayın
  30. omercan907
    26 Şubat 2009

    ilk önce allah rahmet eylesin.. ve ailesine sabır diliyorum bol bol dua ediyorummmm.. çok üzüldüm diyorumda bu sezai gibi adamlar neden hala yaşıyor hiçmi acımadı…ya bu dünyada böle yaptı ppekiii diğer dünyada bunu nasıl ödeyecek………. allahım seni mekanını cennet et..çünkü o bir melek …….

    Yorumlayın
  31. Şevval
    03 Mart 2009

    lan karizma sen nasıl bir insansın yha senin gibi insanlar böyle vicdansız işte ne beklersinki bunlardan allah allah facebookta lütfen esra ile ilgili gruba katılın

    Yorumlayın
  32. ESER
    04 Mart 2009

    MERHABA SAYGI DEĞER DIN KARDESLERIM BEN PENDIKTEN ESER İLK ONCE KARDESIMIZE ALLAHTAN RAHMET AİLESINE VE SEWDIKLERINE BAS SAĞLIĞI DILIYORUM BU OLAY INAN SADECE AİLESINI VE SEWENLERINI DEĞİL TUM TURKIYEYI YASA BOĞDU DAHA 17 YASINDAKI BI KARDESIMIZI KAYBETTIK BU GERCEKTEN COK BUYUKBI ACI HAYALLERI WARDI UMUTLARI WARDI AMA OLMADI ACI KADERI BUNLARA ENGEL OLDU AMA HEPİMİZ INANIYORUZKI O GERCEKTEN BIR MELEK OLARAK ARAMIZDAN AYRILDI ALLAHIM ONUN MEKANINI CENNET EYLESIN DUALARIMIZ ONUNLA BEN KIZI HIC TANIMAM AMA OLAYI DUYDUMDA YEMIN EDERIM 3 GUN SOKUNU ATLATAMADIM BENDE KURTKOYDE OTURUYORUM CUNKU BENIMDE KIZ KARDESIM WAR ONUN ICIN CANIM I GOZUMU KIRPMADAN VERIRIM BILIYORUZKI ONUNDA BI AİLESI SEWENLERI WARDI ONLARDA PERISAN OLDULAR BIZLER NASIL BU DUYGUYU TANIMADAN BU KADAR YASAYABILIYOSAK BU ACIYI ONLAR BIZLERIN BINLERCE KATINI YASADILAR ALLAHIM ONLARA SABIRLAR WERSIN DIYORUM BİŞİY DAHA EKLEMEK İSTİYORUM OZUR DILERIM AMA O USTTEKI ( KARİZMA001 ) BULAFLARI SOYLEYEBILIYOSA GENCECIK BI KARDESIMIZIN OLUMUNDEN SONRA BU INSAN OLAMAZ HERSEYI ALLAHA HAVALE EDIYORUZ ) ALLAHIM GERIDE KALANLARA SABIRLAR WERSIN

    Yorumlayın
  33. umutsuz
    05 Mart 2009

    ya anlamıyorum sen ne bıcım bı ınsansın esra ne kadar ıyı bırıydı… bence allahın melege ıhtıyacı vardı onu yanına aldı

    Yorumlayın
  34. Emrah
    06 Mart 2009

    karizma001 senin gibisini liğme liğme doğramak gerekiyor. bu nasıl bir zihniyettir nasıl bir dusuncedir? yokmu senin kız kardesin ablan tanıdıgın sevdigin bir kişi? bu zihniyetli insanlar yuzunden boyle guzelım kardeslerımızı kaybediyoruz…

    Yorumlayın
  35. elif
    06 Mart 2009

    lan gerizekalı **** çocuğu karizmamısın nesin yaa allah belanı versin senin hiçmi anan bacın yok lan! inş onlarında başında seninde başına gelir o zaman görürsün işte hani yorumun hani cevabın lan haniiii nerde duyamıyorumm nerdesin lan şerefsiz seni bi bulsak burda ağzına ***** mal erif! senin gibi zihniyetler yüzünden meleklerimizi kaybediyoruz seni varya et makinesine vermek istiyorum şuan… o şehit oldu.. şuan cennette istesen deeeeee istemesen deee.. istemediğini biliyorum ama sen CEHENNEMLİK olmayı hakediyosun orası sana az gelir ama..

    Yorumlayın
  36. minoş
    06 Mart 2009

    esra celepkulu arkadaşımın ablasının sınıfından ve bu çok üzücü bir durum
    bilgiye göre zanlı kızı 7 kere bıçaklamış ve bıçağı döndürmüş
    böyle insanlara ne demeli (ayrıca ilk yorumu yapan arkadaşa deli hastahanesi ayarladım bile):)

    Yorumlayın
  37. minoş
    06 Mart 2009

    esra celepkulu arkadaşımın ablasının en yakın arkadaşı kızı 7 kere bıçaklamış ve bıçağıda döndürmüş ilk yorumu yapan kişi delirmiş olmalı

    Yorumlayın
  38. ada
    06 Mart 2009

    ulan yha nedemek oh ii olmuş senin hiç mi kalbin yok hiçmi düşünmüyosun annesini babasını ne haldeler onlar biliormusun senin gibi düşünenlerin allah belasını versin nedim köpek

    Yorumlayın
  39. ada
    06 Mart 2009

    esra o bir melekti hepimiz için ve ölede kalcak :(:(:(

    Yorumlayın
  40. ada
    06 Mart 2009

    bu karizma denen haysiyetsiz kesin sezai denenin en yakın arkadaşıdır yazıklar olsun size be

    Yorumlayın
  41. ısımsız
    13 Mart 2009

    allah aylesıne sabır versın
    mekanı cennet olsun topragı bol olsun

    Yorumlayın
  42. buse
    16 Mart 2009

    karizma001 ne kdr malsın sen gerikafalı sizin gibiler yüzünden memleket bu halde

    Yorumlayın
  43. selin
    17 Mart 2009

    hçç kmseye bşey olmamış olan genç ve daha yeni hayata ısınmaya başlayan o güzel kıza olmuş

    Yorumlayın
  44. sema
    25 Mart 2009

    arkadaşlar bence hayvanlara bbüyük bir haksızlık ediyorsunuz o gerizekalıya(karizma001)hayvan demeyin zavallı hayvanların günahına giriyorsunuz.evet bencede bunun gibileri asmak gerekiyorki cezalarını bulsunlar.esraya çok uzuldum allah rahmet eylesin

    Yorumlayın
  45. asi
    12 Nisan 2009

    o çocukta allah korkusu olsa boyle bır şey yapmazdı zaten bakalım obur taraf da bunun hesabını nasıl verecek şerefsiz kopek adi pezevenk seni

    Yorumlayın
  46. oktay
    15 Nisan 2009

    karızmamısın nesın oktay_19_81@hotmail.com ekle msn mı delıkanlıysan ufak bı yuregın varsa ekle veya adresını ver kesıym kafanı senı gıdı şerefsız senı adammısın lan sen ölmüs insanın arkasından konusuosun o.cocu senı

    Yorumlayın
  47. bahar
    24 Nisan 2009

    lan ib.e karızmamısın herne …’sun adam gbi konus Lan nasıl erkksın sen!! esramın mekanı cennetLık oLsun senın gbiLErın yerı cehennemLık. senın gbiLer gebermeLı!

    Yorumlayın
  48. vahşilere ölüm
    15 Mayıs 2009

    ya salak karizma 001 sen ne kadar kötü duyguzuzsun ya vahşi senide öldürürler inşallah ya bak ohhh dio ya neyi ok istemiosa istemez ya bu vahşete ne gerek var gencecik kıza ya allah bölelerininde böyle düşünenlerinde belasını varsin

    Yorumlayın
  49. sustalı kemal
    31 Mayıs 2009

    ulan karizma denen damlama biri senin abalana veya kardeşine teklif etse kabul etmeseler bıçaklansa naparsınlan adam gibi konuşmayı ögren gencecik bi kız ölmüş nedemek iyi olmuşlan yazık çok yazık böyle bi zihniyete

    Yorumlayın
  50. ege göl
    21 Haziran 2009

    böylelerini meydanlarda asıp sallandırmalı ki ibret olsun herkese karizma seni de öyle bi ……… ki aklın basına gelsin

    Yorumlayın
  51. isimsiz
    25 Temmuz 2009

    o çocuk hayvan gibi biri olursa kabul etmez bn o kızın kardeşiyim keşke o değilde sn ölseydin

    Yorumlayın
  52. AHMET ERARSLAN
    17 Eylül 2009

    ben buu haberi duyunca sokk oldumm yhuuu allah babasına anasına sabırlar versin nediyimm bizde bu çocukla kafa kafaya geldikk bnde yakacıkta oturuomm bizim mahalleden arkadaşlara karışmışş bizde gittik soganlıkta oturuyomuşş azzz dövmedikk bizz bu çocuguuu elimde olsaa yaşatmıycamm

    Yorumlayın
  53. isimsiz
    21 Eylül 2009

    noluyo bu insanlara ya hergün eksiliyoruz bu nasıl vahşiliktir insan hayatı bu kadar kısa mı ve ucuz mu daha bişiy diyemiyorum..

    Yorumlayın
  54. ??
    28 Eylül 2009

    ilk baştaki yorumu yzan insan sen nasıl bi insansın ya bende pendikte ve sitelerimiz yan yana ve esra ablayıda tanıyorum onun küçük bir kardeşi var adı yunus emre ablasının öldüğünü daha sonradan duyunca çocuk kahroldu zor tuttuk onu şimdide intihar etmeye kalkıyor..üzülüyorum ona..:( :( :'(

    Yorumlayın
  55. cadi
    18 Ekim 2009

    yazık olsn sana karızma denen herf hep sızın gıbıler yuzunden böle seyler basımza gelıo yaa ınan ekmek almaya gıderken bıle korkmaya basladk evden ckamıorz.. çok uzuldm esra kardesme zaten kuzenlernı tanıodm ılk duydumda şok oldum en kötu şey katılıde tanıodm:( ne yazık kı doğru ınsan deıldı bazen kavgalra şaht oluodkk çocuk hırsızn tekydı aslnda onnda sucu yok aılesı sorumsuzdu hersy aıleden kaynaklanıo yazkkkkkkkk olduu yazk melek gıbı kızaaaaaa allahm mekanını cennet eylesn aılesne ve sevdklerne buyuk sabrlar versn ne yazkı ateş düştüğü yerı yakıo::( yorum yazlcaksa ıı seyler yazn burda mllete kendnze kufr yedrtmeyn karızma olan hayvann bu laf sanaydı

    Yorumlayın
  56. gökçe
    07 Aralık 2009

    hiçte iyi olmamış ve sen ölsseydin arkandann o kız böyle deseydi bakalım napardın bence dıtt o yüzden kapa çeneni en öndekine diom

    Yorumlayın
  57. duygu
    02 Ocak 2010

    yha siz ne diyosunuz esra ablam bir salak yüzünden ölüyo sizde nakadar rahat konuşa biliyosunuz yha şizinde ilerde kızınızın başına böyle bişey gelsee sizdemi çıkma teklifini kabul etseydi iyi olmuşmu diyicektiniz. o ölmeden en son ben gördüm onu esra ablam benim en yakın ablamdı kardeşi emreyi annesini ve babasını çok iyi tanıyorum.

    Yorumlayın
  58. rümeya sena
    11 Mart 2010

    karizma001 SEN KİM OLUYON LAN GELİRİM ORAYA AĞZINI BURNUNU YIRTARIM HAYVAN SEN BNM ALRABAMLA NSL KONUŞUYON ÖLE BBAK AĞZIMI AÇTIRMA KÜÇÜK BÜYÜK DEMEK FISSSSS DİE SÖNELTİRİM SENİ HAYVANA BAK OROSPU HAYVANI ÖKÜZ KENDİNİ Bİ BOK SANMA gGEBERİRSİN İNŞALLAH

    Yorumlayın
  59. rümeya sena
    12 Mart 2010

    o karizma001 ….. yaparım adam ol lan hayvan öküzlerin efendisi onu bendeen ii kimse tanıyamaz akrabam o bnm akrabam birgün babasını yaşlanıp ölünce kendi elleriyle vericekti toprağa ama babası verdi kızını toprağa geber dha ne diyeyim bide karizmaymış gülelim snn o karizmana……

    Yorumlayın
  60. kübra otur
    17 Mart 2010

    adam oL lan ne diosun seni öldürürüm lan sizin gibi şerefsizlere yer yok
    abLam LAN o bnm!!!!!!!!!!

    Yorumlayın
  61. maraz tufan
    30 Mart 2010

    cok uzucu bır olay ama bunlar onu meslek edınmıs zevk alıyorlar bır gun bızım karsımıza da cıkabılır ıste ozaman onemlı napıcagın bunlar kotu ler her zaman ıyıler kazanmazmı ne demısle dusmanına ınat 1 un yasamak

    Yorumlayın
  62. maraz tufan
    30 Mart 2010

    oncelıkle rumeysa ve kubra basınız sagolsun lan karızmamısın nesın olsururum senı kız kardesın varmı bence yok ama basına gelırse gorursun senı oldururum akıllı konus sen ve senın gıbı kotulere yer yok allah 1 dır unutma once ınsan ol

    Yorumlayın
  63. SezoGelin
    13 Haziran 2010

    sezai hırsızın tekiydi pis mikrop bi insandı kodesi boylamış iyi olmuş ölene kadar çıkmasın pislik piç gebersin orda

    Yorumlayın
  64. büşra
    28 Ağustos 2010

    esra ablaa çok iyi bi kızdı hiç bi zaman kimseye kötüküğü dokunmadıı amaa onaa kötü eller uzandıı şimdi müeebbet hapiss cezasıı verildii idam kalkmayacaktı böylelerine

    Yorumlayın
Yorum Yazın »
İsminiz
E Posta Adresiniz
Yorumunuz
Uyarı: Konu ile alakasız, küfür ve hakaret içeren yazılarınız onaylanmayacaktır. Hakaretin boyutuna göre, hak sahibi tarafının mahkemeye başvurma hakkı sağladığınızı unutmayın